torsdag 19 maj 2011

Loppi-galen

Sedan jag fick möjligheten att prova på Loppi.se genom Buzzador är jag helt frälst.

Jag har aldrig blivit hooked on Tradera, kanske för att jag inte satt mig in det, kanske för att det känts lite väl stort. Däremot har jag ju handlat på blocket en del.

Nu däremot, så har jag ju surfat runt på Loppi.se och budar hej vilt.
Idag fick jag hem en jättefin jacka "Lager 157" i rött till Isolde för under 100:- inkl frakt. Jag väntar dessutom hem tre par fin-skor till tjejerna för under 150:- för alla tre inkl frakt.

Nu har jag precis budat på en Pippitröja och en sommarmössa till Indra för 10:-/plagg plus frakt. Jag verkar ha vunnit auktionerna och håller tummarna att allt går vägen nu bara!

Är det så att någon out there är på jakt efter något i klädväg, eller själv vill prova på att sälja, så kika in där för det finns verkligen massor!

Och som vanligt... är det någon som vill veta mer om vad det innebär att vara en Buzzador, så kan man läsa mer här, eller klicka här för att bli en Buzzador.

/Jenni

Inga kommentarer: