måndag 23 maj 2011

Loppi... igen

Sedan jag fick vetskapen om sidan Loppi.se så har jag blivit helt upp i knas över denna sida. Jag är inne och budar hela tiden och vinner flera auktioner också som tur är.

Idag fick jag hem två par svarta finskor till tjejerna som de tog på sig direkt, trots att de är några nummer för stora, och jag lär ju få problem att få av dem skorna sedan misstänker jag...

Jag har ju även fått hem en jacka, Lager 157, och väntar nu på en Pippitröja, en mössa, ett par bodies, en sommarklänning och några fler skor. Sen har jag även på gång fler skor, en skaljacka och en fleecejacka. Oj oj oj, jag borde få köpförbud snart!

Så, om ni har behov av något nytt (begagnat) i klädväg till era barn, så för guds skull, gå genast in och titta. Men buda inte på det jag har budat på! Jag vill ju inte ha konkurrens med mina billiga fynd!

/Jenni

Inga kommentarer: