tisdag 31 maj 2011

Plantering del V

Så där ja, då var äntligen min fina purjolök i landet.
Likaså bleksellerin.
Ska bli sååå spännande att se hur många som tar sig där ute i det fria.

Jag fick även planterat sockerärtor så jag har något att mumsa på i den delen av landet också.

Gick även stora inspektionsrundan med trädgårdskonsulten och fick med beröm godkänt. Vi gick även en tur i hennes trädgård och det är ju något att drömma om... men en vacker dag så!

Nu kan det bara växa och frodas medan jag är på turné och sen när jag kommer hem igen ska det bli så spännande att se hur det ser ut.

Imorgon är det adjö och good bye till Kättilstorp på ett tag. Jag beger mig down south för en långhelg och det ska bli underbart.

Första stoppet hos tidigare nämnda Evelina, tjohooo!!!
Stopp två Lomma downtown för att beskåda underverket Elvira hos Ulrika & Martin!

Sedan är det Klagshamn som gäller!

/Jenni

Inga kommentarer: