fredag 17 juni 2011

Change of plans

Ibland blir det ändrade planer och trots att man sett fram väldigt mycket mot det som skulle ha blivit av, så kan det trots allt kännas rätt så gött att det blir inställt.

I eftermiddag/kväll skulle jag åkt ut på Helgasjön med jobbarkompisarna och sen skulle vi grilla och dricka vin, men så kom vädergudarna och spelade oss ett spratt så det har varit ömsom sol, ömsom ösregn idag... dvs inget att lita på, så vi ställde in kvällens event. Först blev jag så besviken då jag verkligen sett fram emot detta men nu när jag väl är här hemma själv i tystnaden så känns det ganska skönt. Andreas och ungarna stack till Fröset så jag är helt allena. Jag har slängt in en pizza i ugnen och hällt upp ett glas rött och tänkte sätta mig och njuta av detta och sen lite tv på det!

En riktigt myskväll med andra ord!

/Jenni

Inga kommentarer: