tisdag 7 juni 2011

Skåne on tour

Då var jag hemma igen från en underbar Skånevistelse.
Det är alltid lika härligt att vara där nere och träffa alla fina vänner. Jag hinner aldrig träffa alla men många brukar jag kunna klämma in.

Jag har hunnit med en släkt/vänreunion, en drinkkväll med tjejer, ett namngivelsekalas, en spontan grillkväll som urartade till drinkkväll på en balkong, en grillkväll med hundhugg i Isoldes hand, djurpark/lekplatsbesök, havsbesök, grannbarnslekträffar i kubik, slapp och solning i den skönaste stolen, lunch/fika med fina kompisar, middagsbjudning med fina "nästansystrar och nästanmamma", pajdepåstopp, bebisgosstopp och säkert en massa annat om jag känner mig rätt.

Hur som helst så har det varit helt underbara dagar och det känns nästan som att jag har varit på en chartersemester i Malmö. Inte för att jag ens vet vad det innebär då jag aldrig har varit på charter, men ändå. Det liksom känns som att det är så det är. Så där härligt avslappnat och trevligt och en massa goda drinkar och vin och så där.

Underbart är inte heller kort, för det känns som att jag var där i flera veckor. Och det bästa är ju att jag ska åka ner mer i sommar!!!

/Jenni

Inga kommentarer: