söndag 26 juni 2011

Ljuvliga sol!

Med tanke på det trökiga vädret igår så hade man ju inte så stora förhoppningar om denna dagen, så döm om vår förvåning när det då var strålande sol!

Sofie ringde och frågade om vi ville komma dit och leka så jag och ungarna cyklade dit. Isolde fick cykla själv och Indra satt bak på min cykel. Det var första gången vi cyklade tillsammans så det var ju lite spännande. Innan har vi ju gått med Isolde i fall något skulle hända, men hon skötte det galant.

Sedan tillbringade vi precis hela dagen där och ungarna badade, lekte i sandlådan, i kojan, hoppade studsmatta och bara njöt av att springa runt nakna, och jag och Sofie satt och göttade oss i solen. Vi åt både lunch och mellanmål hos dem och kom hem framåt 18-tiden och då var det bad i badkaret och så isäng!

Sen åkte jag och Sofie till Maxi och handlade lite inför vår resa på onsdag. Vi köpte lite snacks och frukt till ungarna och sen shoppade även jag en snygg regnjacka, en fin liten kofta, några trosor och massor med annat smått och gott. Vi avslutade vår shoppingtur med en glass vid vattnet i Bergsnäs. Härligt!

Imorgon första riktiga dagen på semestern! Tjohoooo!!!!

/Jenni

Inga kommentarer: