onsdag 16 december 2009

Besök och bak

Nu har våra gäster åkt hem.
Vi hade besök av Linda, Peter och Alva och vi bjöd på nybakta scones med ost och marmelad samt en god saffranskaka med vaniljvisp. Det var mycket gott och jag är fortfarande mätt...

Sen tittade vi lite på tv och jag fick hjälp av Linda att komma igång med ett par armvärmare så nu är jag i full gång!

Dagens bak blev då slutligen wienerbullar, saffranskaka och scones. Sen har jag även påbörjat ytterligare en tryffel med både ljus, mörk och vit choklad. Det kan bli spännande.

Imorgon vankas mer bak så klart!

/Jenni

1 kommentar:

KisseGirl sa...

TITTAR IN OCH TIPSAR OM EN TÄVLING I MIN BLOGG, ETT PRESENTKORT VÄRT 500 KR FRÅN SOLENTRO FINNS I POOTEN, GÖR DIN EGEN BOK, KANSKE GÖRA EN FOTOBOK FÖR HELA 2009

http://kissegirl.bloggagratis.se/2009/11/30/2242060-tavla-om-ett-bokprojekt-hos-solentro/

MVH KISSEGIRL