onsdag 30 december 2009

Jodå så att...

då var det min tur.
Vaknade vid 03 av att jag mådde illa, men lyckades lura mig själv i några minuter att jag kanske var hungrig.
Icke.
Vinglade iväg till badrummet och resten är historia.

Suck.
Detta innebär att jag inte kunde gå till tandläkaren idag och det i sin tur kommer kosta mig 2000:- extra då mitt högkostnadsskydd går ut nu och jag inte fick en tid förrän i februari.
Vi kommer naturligtvis inte kunna fira nyår med Per och Jill som planerat och det känns tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot det.

Nu återstår att se om/vem det kan bli som kommer som nästa man. Har vi tur är det över i vårt hus. Har vi otur kommer Isolde och Andreas drabbas. Indra måste ju vara den som smittade mig i alla fall. Gud vet var hon fick sin ifrån dock...

Nu måste jag försöka peta i mig en macka och lite te. Det är väl det jag klarar av känns det som.

/Jenni