söndag 27 december 2009

Söndag och bye bye la mamma

Idag kommer Per, Jill och alla barnen (Nelly, Eddy och Willy) hit på fika. Det var utan att överdriva tusen år sedan sist. Vi sa halvt på skämt och halvt på allvar i höstas att vi ses ju om inte förr på nyår.... och så har det blivit. Skämmes på oss.

Sen åker mamma hem till Götet igen i eftermiddag. Och samtidigt som vi skjutsar henne till tåget så ska vi sedan skjutsa Isolde till farmor där hon ska sova över själv. Utan Indra dvs. Så Isolde och farmor får lite egentid och Indra får lite egentid med oss. Win-Win kan man kanske säga.

Om jag orkar så kanske jag sätter mig och spanar in nya tävlingar... det var ju ett tag sen sist!

/Jenni

4 kommentarer:

N I L M A sa...

hoppas det blir en bra dag då :D

sv: ja det var fint men jag vet inte om det passar så bra med ozzy ;)

diana sa...

Trevlig söndag! Har förresten en tävling nu som jag verkligen tror att du skulle gilla! =) Kram

Evelina sa...

Hm... det känns lite som om du hamnat i ett beroende! ;)

N I L M A sa...

Hej!

Vinnaren av ett presentkort på Coolstuff är nu utsedd och publicerad i min blogg. Kika gärna in för att se om just DU vann :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Malin