söndag 13 december 2009

Myshelg

Vilken härlig helg jag har haft.

Jag åkte från Växjö efter lunch och var framme i Malmö vid 15 ungefär. Då åkte jag och Annika till Mobilia och shoppade lite glögg, mousserande, vin och gotte till kvällen. Sen kom Camilla och vi åkte iväg och handlade hem lite thaimat på Möllan. Sen mumsade vi god mat, glögg, saffransgifflar, mousserande och choklad medan vi tittade på Idolfinalen.

På lördagen åt vi frukost och Annika var så gullig och gjorde pannkakor till oss... mums. Sen åkte vi in till stan och flanerade i några timmar. Vi var ju inte ensamma direkt utan resten av Malmö var ju också på stan. Liksom halva Köpenhamn.. men det gick bra ändå. Vi avslutade vår shoppingrunda (jag köpte dock inget...) på Systrar och Bröder där vi fikade god latte och pepparkaksmuffin. Sen hem till Annika och tog ett långt bad, så skönt. Sen hem till Ulf & Joakim för att mysa lite med dem och Stoffe & Conrad innan festen drog igång vid 19. Det var jättemycket folk och temat var Vilda Västern och jag fick till min outfit bra tycker jag... Bildbevis kommer.

Idag sov vi länge, länge och sen åkte jag ner till Debaser och mötte upp Johan, Lillan och Tina och Thomas. Vi åt en smaskig brunch och blev såååå mätta. Därefter körde jag och Lillan hem mot Växjö igen och väl hemma möttes vi av två överlyckliga flickor och en minst lika glad Andreas! Så härligt att vara borta men så härligt att komma hem!

Nu är det snart dax för sängen eftersom vi ska vara på dagis 07.30 på luciafirande.

/Jenni

Inga kommentarer: