torsdag 10 december 2009

Natti natt och en dröm

Nu är det dax att slå igen verksamheten här hemma för ikväll.

Jag har fått en del gjort. Så klart inte allt. Jag har inte packat än men det gör jag alltid bäst under stress.

Jag hade en sjuk dröm en gång apropå att packa.. jag skulle till Nya Zeeland och hade inte packat som vanligt när det var dagen innan. Sen orkade jag inte packa då heller utan tänkte som vanligt att jag gör det imorgon innan planet går. Bara det att jag försov mig, och hade sett fel på tiden planet skulle gå, så jag fick typ slänga ner några tröjor (för de var i tvätten mm) som jag hittade och sen fick vi stressa iväg helt galet fort och sen vaknade jag. Vet inte om jag hann eller inte, men detta är så typiskt mig. Jag är världsbäst på att planera, organisera och styra upp men när det gäller att packa så är det stört omöjligt att göra det innan jag har kniven mot strupen så att säga.

Men hur som helst så känner jag att jag varit effektiv. Har till och med hunnit med att titta på Nobel-sändningen på ettan, spelat på mobilen, röjt i köket. Inte illa det.

Men nu är det som sagt dax att gå och borsta och läsa en sväng innan Andreas kommer hem. Han skulle jobba över idag... stackars älsklingen..

Natti natt,

/Jenni

Inga kommentarer: