lördag 12 februari 2011

Frånvarande närvaro

Inga inlägg på flera dagar.
Frånvarande. Ja härifrån.
Men i övrigt ytterst närvarande.

Veckan har gått i ett raskt tempo.
Onsdag krashade jag i soffan och det blev inte mycket gjort den kvällen. Jag passade på att ladda batterierna efter många och långa dagar fyllda till bredden.
Torsdag följde jag med Jenny hem efter jobbet och fikade frallor och te och fruktsallad varvat med tjejsnack och stickning. En lång och trevlig kväll som snart ska upprepas.
Fredag, dvs igår, veckohandling på Maxi med resten av Växjö. Suck. Men jag fick handlat det som behövdes och sen hem och åt middag med Andreas. Barnen hade redan ätit. Sen lite Bolibompa i soffan och därefter plugg två timmar med Spotify i lurarna. Därefter Skavlan och sen good night.

Idag är det lördag. Solen strålar. Jag håller på att baka bullar. Ja alltså frallor och inte kanelbullar. Ungarna bygger koja och spelar instrument. Andreas lagar en packning i kranen i köket. Sen ska det fixas middag och röror inför kvällens event.

/Jenni

1 kommentar:

Parla sa...

Event? Jag vill också komma på event!!
Kram till hela familjen!