söndag 6 februari 2011

Produktivitet

Det är ett fint ord.
För en helg utan planer, fylls snabbt med planer.

Igår kom Daniel, Ida, Viggo och Iris och hälsade på. Barnen lekte och vi fikade och pratade.

Sen åkte vi in till stan och köpte en matta till hallen, sen till Grand Samarkand där jag fick köpt tre st bh för 99:-/st på KappAhl (jädrar vad billigt!!!) och sen avslutade vi på Maxi där vi handlade lite mat inför kvällen.

Hamburgare med bröd och massa gött på stod på kvällens meny.

Idag började vi morgonen med att tvätta, städa och röja. Sen åkte jag hem till Sofie med barnen vid 10-tiden och Andreas fortsatte köksröjningen. Jag och Sofie var ute ett tag innan vi gick in och åt mellanmål/lunch och barnen lekte och lekte. Sen hem för att bli avlöst av svärmor som tog bilen och barnen med sig hem!

Under tiden de var borta rensade vi ut kylskåpet, jag fick gjort ett par kort som borde varit gjorda för lääääänge sen och sen vips var ungarna tillbaka igen.

Nu är de i säng och jag är mätt som en plätt.
Om en stund lite studier innan en dusch och i säng!

/Jenni

Inga kommentarer: