tisdag 8 februari 2011

It's my birthday!!!

Tänk att nu är jag 35 år gammal.
Eller som en vän skrev till mig - halvvägs till 70...!
Den tanken är ju himlastormande.

Halvvägs till 70. Vad gör man när man är 70 år? Man lär ju inte jobba. Lever man ens? Har man fått barnbarn? Bor man på hemmet? Lyssnar jag på punk som någon slags revolt mot ålderdomen?

Hur som helst så har jag haft en fantastisk dag.
Jag har blivit så firad och ihågkommen från så många att jag blir lite lätt rörd.

Dessutom har jag fått fina presenter.
Från finaste Evelina fick jag en tavla på en av hennes katter och den är så ljuvlig och sagolik att man inte vet var man ska ta vägen.

Man kan ju inte annat än att vara nöjd med sin dag.
Nästan lite sorgligt att det är ett helt år till nästa gång bara...

Nu snart dax att stänga ner födelsedagen och krypa till sängs.

/Jenni

Inga kommentarer: