tisdag 1 februari 2011

Tisdag och effektiviteten på topp!

Efter jobbet mötte jag upp Malin som följde med mig och barnen hem på middag.
Så medan jag lagade mat till ungarna och till oss, så hann jag med att röja i köket och prata med Malin medan jag försökte hålla ungarna lugna genom att mata de med knäckebröd.

Barnen åt (blodpudding och rivna morötter med lingonsylt och majs) och sen när de tittade på Bolibompa åt vi, Pangasusfilé med ris och grön currysås och grönsaker i ugnen. Det var mycket gott och trevligt med lite sällskap till middagen måste jag säga!

Sen åkte Malin till hotellet och då slängde jag på min Zumba DVD och körde ett pass. Ryggen är ju återställd mer eller mindre och jag tänkte att det går väl inte att paja ryggen två gånger och nej då, jag är fortfarande intakt och inte invalido.

Efter detta kastade jag mig över mina studier och läste klart ett kapitel och sen ett till, så nu är jag snart i fas. Imorgon ska vi ha gruppträff på nätet och då bör jag ha klart för mig hur det ser ut känns det som.

Nu en dusch och sen lite stickning eller Svensk Maffia... får se vad som vinner.

Imorgon onsdag och middagsdate med Sofie som traditionen bör.

/Jenni

Inga kommentarer: