måndag 18 april 2011

Flyttat!


Idag har jag flyttat!
Ja på kontoret alltså.

Sedan jag började för snart ett år sedan (första maj... tänk vad tiden går fort när man har roligt!) har jag suttit i Cecilias rum, då hon gick hem på mammaledighet i samband med att jag började. Nu kommer hon dock tillbaka efter sommaren och då har vi flyttat om lite på kontoret så jag sitter numera i Svens gamla rum och den stora flytten skedde alltså idag!

Jag har fått ett höj- och sänkbart bord, en ny stol och en hylla. Kvar att införskaffa är en hurts, en dator, en telefon och lite annat smått och gott :)

Hittills så känns det bra om än lite isolerat och ensamt. Kan tyckas konstigt för den oinvigde, men då jag tidigare suttit vägg i vägg med Andreas K och väggen mellan rummen är väldigt tunn, så har vi ju hojtat och ropat till varandra mest hela tiden. Så det kommer nog bli väldigt tyst och tråkigt för stackars Andreas. Eller kanske bara skönt :)

Nu ska jag bara pimpa till mitt alldeles egna rum så det blir så mysigt som det bara kan bli på ett kontor! Tavlor ska upp och lite piff här och där och sen så!

/Jenni

Inga kommentarer: