söndag 10 april 2011

Omkörd av mig själv


Jag tror jag kan ha lyckats med det till synes omöjliga. Nämligen att köra om mig själv mitt i livet. Jag tyckte jag höll ett bra tempo och hade koll på läget, men när jag sammanfattar denna veckan så inser jag att jag kört om mig själv och för tillfället känner mig något dränerad och tömd på energi.

Så nu blir det till att ladda om batterierna så jag orkar med livet. Tror jag behöver en coctail bestående av mer sömn, bättre mat, mer motion och mindre punkter på agendan för att klara detta. Tur då att veckan som kommer är en kvällsvecka. Dvs att Andreas jobbar kväll och jag är "förpassad" till hemmet HELA veckan! Det har sin fördelar att leva ett varannan-vecka liv som gift.

Avslutningen på veckan blev mycket bra om än lite intensiv.

Louise Hoffsten var magisk och jag blev nästan lite kär i henne. Fina underbara människa med ett hårt liv bakom sig. Sprang genast och lånade hennes bok som jag sträckläste och som avslutades idag.

After worken var trevlig och nykter.

Tog igen nykterheten både fredag och lördag då det vankades vin. På fredagen hade jag myskväll med Jenny och vi såg film, åt middag och drack vin.

På lördagen plockade jag ner mitt växthus tillsammans med Anders och sen var det tjejfest hos Sofie med några granntjejer.

Idag leverans av lite ved av en kollega, utelek med ungarna, kalas för Ebba med Isolde, upphämtning av växthus och middagslagning.

Nu helt slut och måste sova, sova, sova...

/Jenni

Inga kommentarer: