måndag 11 april 2011

Nya skor, tra la la la la


(bild lånad från Brand Worlds hemsida)

Jag har under ett antal veckor gått omkring med en storslagen plan i bakhuvudet och i helgen så kände jag att nu var det dax! På med mina uråldriga springskor som visade sig vara mer trasiga än hela, och så iväg på en liten runda. Mest gick jag. Men lite sprang jag. Och när jag kom hem och inspekterade skorna så insåg jag att det nog var dags att köpa nya.

Så idag på lunchen tog jag mig en runda till Brand World och ut kom jag med ett par splitternya superdupersnygga och megasköna Nike-skor! Bara så där! Med lite rosa detaljer dessutom. Åhhhhh I love!!!!!

Så imorgon bitti så ska jag ge mig ut på en liten tur igen. Bara en kortis då jag börjar 07.30 redan.. men ändå. Nu jädrar kör vi!

/Jenni

Inga kommentarer: