tisdag 26 april 2011

Klockleverans

Idag kom min nya fina vita klocka.
Jag beställde en förra veckan och den kom fram redan dagen efter... men sönder... så då mailade jag och fick min nya idag!

Syjunta då det är tisdag och ojämn vecka och jag fick virkat en bra bit till på klänningen som är till Isolde.. eller Indra.

Cyklat till och från jobbet i en jädra fart! Skönt men svinkallt på morgonen. Imorgon blir det till att ta fram vantar banne mig.

Sjukt mycket på jobbet, men inte så oväntat då vi var mer än halva styrkan kort. Tur att jag är så jädra effektiv och bra att jag redde ut det mesta ändå! Bara lite som ligger och väntar på mig imorgon bitti.

Lagat mat har jag också hunnit med. Sprödbakad torsk med färskpotatis, stekta champinjoner som står på menyn till imorgon och i övermorgon.

Nu i säng. Trött... tröttare... tröttast!

/Jenni

Inga kommentarer: