onsdag 20 april 2011

Present till mig själv


(bild lånad här)

Jag har skaffat mig en present, nämligen en liten MP3-spelare på bilden, i den självklara färgen rosa.

Nu kanske man kan tycka att jag är omodern och ute, men jag har ju fortfarande ingen I-phone, lär väl inte skaffa en inom den närmaste tiden, och har insett att min förra spelare är glapp (och har fem år på nacken), och när då denna lilla beauty dök upp i ett reklamblad på min favvo-affär (Maxi ja vesst) för endast 99:- så kunde jag inte låta bli.

Nu har jag dessutom fått det eminenta förslaget (av en kund) att införskaffa varsin MP3-spelare till ungarna för stundande långa bilresor. Då kan man ju fylla den med ljudböcker, barnsånger mm så blir alla nöjda och glada! Så nu blir det till att skaffa två till! Frågan är bara vilken färg de ska få. Det går ju inte med samma. Och rosa är ju redan paxat... hmmm...

Hur som helst, så fylls min nya leksak, as I write, med gamla härliga godingar från sommaren då det begav sig. Och då snackar vi sommaren med CJ!

/Jenni

Inga kommentarer: