tisdag 1 december 2009

Haunted by svinkoppor

Då var det dax igen för Isolde och svinkoppor. Denna gång har den satt sig på armen och från att ha varit en pytteliten prick är den nu nästan lika stor som en knuten hand (Isoldes storlek men ändå), och hon har ont av den så klart. Stackars lilla barn. Så idag är det inget dagis utan vi ska in till BVC som ska titta på den och ev få träffa en läkare om det behövs. Typiskt.

Igår var jag iväg på skolrådsmöte och det var bra. Vi fick många datum spikade inför våren och det är alltid bra att veta långt innan.
Sen tittade jag på ett gammalt avsnitt av Bonde söker fru och skrattade gott i soffan innan jag gick och la mig.

Idag ska jag som sagt in till BVC efter lunch och sen ska jag till tandläkaren och därefter styrelsemöte ikväll. Så jag har att göra helt klart.

Nu ska jag försöka röja upp i köket inför nästa anstormning till lunch!

/Jenni

2 kommentarer:

Carolina sa...

I dagens lucka i min julkalender kan man vinna gosiga Bellio-tofflor från Ecoloco, kika gärna in och var med! ;)

Lina sa...

Åh, vilken fin blogg du har! Halkade nyss in här :)

Hoppas det är Ok att jag lägger till dig bland mina favoriter?

Kan också passa på att tipsa dig om 2 tävlingar jag har i min blogg, om du är intresserad :)

Hoppas allt är bra med er och att ni får en underbar dag! Kram Lina