fredag 5 februari 2010

Ännu en dag har gått...

...och nu är det helg!
Så gött!

Idag har jag bokat en träff med en karriärscoach på Unionen som jag ska träffa den 17/2 och det ska bli så intressant att se vad hon har att säga.
Jag har även lagt in min CV på Manpower och fortsatt fila på mitt personliga brev och lite annat. Det är ett heltidsgöra att vara arbetssökande har jag förstått.

Sen i eftermiddag kom Ida, Viggo och Iris och det var trevligt med lite sällskap. Tiden går så mycket fortare då.

Nu har jag röjt undan det mesta också och nu kvarstår bara det sista. Dvs hitta på något otroligt kreativt och spännande att föda mina barn med. Suck. Det kommer gå åt helvete kan jag lova. Dels för att de inte äter något. Dels för att jag inte har någon fantasi och dels för att det inte finns ett skit hemma.

Men jag har ju något mycket positivt att se fram emot då Camilla kommer med tåget ikväll. Halv åtta i Alvesta, det är ju så snart!!!

Min granne Solveig hade varit förbi idag och lämnat en cirkulationstidning. Dvs en tidning som hon läst, som jag nu får läsa, som jag sedan lämnar till Gunnel, som i sin tur lämnar den till Inger, som lämnar tillbaka den till Solveig. Vilken bra idé. Detta ska jag anamma genast då jag också har en tidning som kan få cirkulera. Perfekt. Alla får läsa och ta del av det man vill, gratis nästan!

Mat nästa!

/Jenni

Inga kommentarer: