söndag 28 februari 2010

Sjuk, besök och vårkänslor

Som synes har jag inte gjort några inlägg på hela helgen.
Måhända ingen som saknat mig, men nu är jag tillbaka.

Back on track.

Jag har varit sjuk. Och det bär mig emot att erkänna detta. Jag skyller dessutom allt på att jag inte druckit Aloe Vera som jag ska, då den varit slut. Så nu har jag haft en vecka i ett snuvigt töcken. Men nu verkar det ha vänt.

Och jag är back on track.

I fredags kom Martin och Ulrika på besök. Ända från Lomma.
Vi har ätit gott, druckit gott vin, tittat på tv och film, varit på stan, fikat och bara slappat. Haft en riktigt mysig helg och det var mycket trevligt att ha dem här.

Och med helgen kom våren.
Känns det som i alla fall.
Snön har rasat från taken.
Hälften har sjunkit undan från tomten.
Fåglarna kvittrar.
Solen har visat sig.
Vägarna är snöfria.

Härliga tider! Nu kör vi!!!

/Jenni

Inga kommentarer: