onsdag 17 februari 2010

Tidningar i parti och minut



Jag som älskar att läsa tidningar av alla dess slag, har precis hittat en länk hos Tidningskungen.se, där man kan få en gratis prenumeration om man har en blogg och skriver lite där. Kan det bli bättre. Att de sen kan erbjuda i princip varenda tidning du kan tänka dig, gör ju inte saken sämre. För en tidningslover som mig är det himmelriket men tyvärr tillåter ju inte alltid ekonomin att man svävar iväg och då får man nöja sig med en eller kanske två.

Just nu prenumererar jag på Allt om Mat, Allt om trädgård och Ica Kuriren, och Andreas prenumerera på Teknikens Värld och Gör Det Själv. Men jag ska säga upp Ica Kuriren (tyvärr men den är inte värd pengarna tycker jag längre..) och Allt om Mat är bara tillfälligt i huset. Allt om Trädgård är bra, men jag får kanske se över om jag ska byta...

En tidning som jag är lite sugen på just nu är Drömhem och Trädgård. En annan tidning som jag skulle vilja prova är faktiskt Land som jag har hört ska vara bra... Så nu sitter jag och väntar med spänning på min nya tidning!


/Jenni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis påbörjat en prenumenation på Drömhem och Trädgård...älskar att läsa dem och drömma mig bort till större vyer.
Puss önskar Parla

Jenni sa...

Kan tänka mig att den är fin. Då får det kanske bli den då...
Pöss