söndag 7 februari 2010

Melodifestivalen del 1

Första deltävlingen avslutad och här kommer mitt betyg:

Bästa låten - ur melodifestivalperspektiv sett - var den Hot Hot Hot och hon åkte ut helt. Sjukt.
Bästa låten - mitt personliga val men ingen melo-låt - Road Salt.
Tråkigaste låten - Jessica Andersson
Sämsta dansen - Jenny Silver
Sämsta låten alla kategorier - Petter wannabe:n
Mest självklara - Ola
Sen var Salem också mycket bra, så det var rätt att han kom vidare.
Sen har jag tydligen glömt en.. hmmm... ja just det Ekborg, fantastisk röst, rätt så bra låt, men definitiv ingen Melo-låt, så inte helt otippat att han åkte ut.

Längtar till jag kan hitta Pain of Salvation och Road Salt på Spotify. Fantastiskt fin låt!!!

/Jenni

1 kommentar:

aleeekz - tävling pågår sa...

Hallå hallå :)
haft en bra dag :)?
tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html
om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .

ha det bra <3