torsdag 18 februari 2010

Snusat bebis

Idag har jag träffat Susannes lille plutt.

Susanne och jag gick i samma föräldragrupp med Indra och hennes Alfons och nu har hon fått nummer två, en liten pojke som ännu inte fått ett namn.

Och jag har haft den lilla skrutten i famnen och nästan, men bara nästan, fått suget på en liten bebis. MEN tro för guds skull inte att jag vill ha en till. För jag är NÖJD med två. Garanterat. Men det var ju sååå ljuvligt och mysigt i alla fall.

Tänk om Indra eller Isolde kunde sitta stilla i mitt knä i två minuter. Det hade ju också varit mysigt. Den enda gången det händer är när de är sjuka så ibland kan jag nästan önska lite "sjukhet" så jag får lite mys.

Idag har jag kämpat med TRR och kommit en liten pyttebit på väg. Jag har en vecka på mig så nog fan ska jag hinna med vad jag tänkt så jag är well prepared när jag kommer dit.

Jag har också bokat tid hos en studievägledare på tisdag. Oj oj vad det går!

/Jenni

Inga kommentarer: