lördag 13 februari 2010

Pizza, banankaka och besök

Igår gjorde vi hemmagjord pizza med en massa gott.
Vi hade besök av Anders, Johanna, Linnea och Elin och då passade vi på att bjuda på pizza. Det blev mycket uppskattat av alla tror jag. Jag gjorde till och med hemmagjord pizzasallad med vitkål, lingonvinäger, olivolja och lite kryddor och det bästa betyger är väl att Andreas (som inte gillar vitkål) tyckte den var god.

Till efterrätt bjöd vi på banankaka med mörk choklad som dessutom råkar vara lite nyttig i alla fall. Toppat med lite turkisk yoghurt med pyttelite vaniljsocker. Gott gott.

När gästerna åkt hem röjde vi upp och sen slängde vi oss i soffan och tittade lite på tv. Jag hade verkligen tänkt se Solsidan 21.30 men det sprack redan vid 21 tror jag... Det är HELT omöjligt att hålla sig vaken om jag ligger under den härliga filten i soffan. Helt stört jäkla omöjligt.

/Jenni

Inga kommentarer: