onsdag 17 februari 2010

Coach utvärdering

Hon var såååå bra!
Och nu kan man ju säkert väga in en jädra massa och ha olika åsikter om vad som är bra etc. Men jag skiter i alla formaliteter och säger att hon var skitbra. För mig, just nu, i denna fas i livet, med vad jag ville ha ut idag och här och nu.

Första delen bestod av tusen frågor. Om vad jag gjort tidigare och vad jag vill göra nu. Sen tusen följdfrågor på varför och hur och när och vad, vilket innebär att jag fick tänka och tänka och tänka på en massa som jag inte tänkt på tidigare. På riktigt liksom. Väldigt nyttigt.

Därefter gick vi igenom mina rapporter. Jag har nämligen gjort en karriärutvärdering på Unionens hemsida där man får en analys av sig själv ur olika perspektiv, och dessa rapporter gick vi nu igenom och hon ställdre lite frågor kring det hela och vi diskuterade mycket kring verkligheten för mig.

Slutligen summerade hon mig, utifrån vad hon fått fram och så, och hade en bra bild, som sammanstämmer med min bild. Så summa sumarum är jag supernöjd.

Jag hade som förväntning att få lite nya idéer, ett bollplank, en yttre opartisk åsikt, och detta fick jag. Och lite till!

Vad vi kom fram till håller jag däremot lite för mig själv ännu. Måste suga lite på karamellen och se hur jag ska förvalta mina nya insikter och idéer. Hur som helst så lämnade jag Unionen två timmar senare och tusen insikter rikare!!!

Så ett stort tack till Jenny, min coach, för ett bra samtal!

/Jenni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jenni! Glad jag blir att du kommit till insikt om din framtid och karriär. Ska bli spännande att höra och se vad för något du kommer hitta på! Men vad det än må vara vet jag att det kommer bli SUPER! Kramissar
/Gigi

Jenni sa...

Gigi, jag är så glad själv. Jag ser det som att jag just nu har världens chans i livet och kan knappt hejda mig själv. Tack för dina fina ord.
Stor kram tillbaka!!!