tisdag 2 februari 2010

Köttslamsa

Mitt tandkött är uppfläkt som en köttslamsa.
Fast nu är det sytt också, med fyra stygn, så nu är det bara en ömmande kind och lite svullnad som skvallrar om eftermiddagens stora nöje..
3700:- fick jag dessutom betala för att snittas upp utifrån och in, sen utstå ett karvande och borrande och skrapande inifrån och ut.
Jag har varit med om roligare saker.
Men också mycket värre.

Som tur är har jag finaste svärmor här som tar hand om barnen.
Jag blev ordinerad film i soffan och flytande föda (därför har jag införskaffat nyponsoppa och drickyoghurt kvällen till ära...). Jag kommer lyda order.

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

Så fruktansvärt... hoppas du blir ordentligt uppassad!

Kram på dig Jenni

Jenni sa...

Nu är jag ensam men barnen sover, och jag ska nog ta en tidig kväll ikväll. Är trött efter "operationen".
Tack för din omtanke och kram tillbaka!