torsdag 25 mars 2010

Äntligen

Äntligen fick jag det samtal jag väntat på.

Igår var vi hemma hos Linda, Peter och Alva och då satt vi och pratade om mina två intervjuer lite. Jag nämde att jag inte hört från det ena stället (som hade sagt att de skulle höra av sig i början på denna veckan) och att om jag inte hört något på fredag, så skulle JAG ringa och höra av mig.

Sen ringer min telefon och jag sa på skämt att nu ringer de säkert (och då var klockan typ sju på kvällen) men det var Marie som bjöd med mig på en rolig aktivitet i nästa vecka.

När vi klätt på oss och är på väg ut genom dörren ringer min telefon igen. Och tro det eller ej, denna gången var det faktiskt de som ringde!!! Det var regionchefen som ringde och han ville att jag skulle komma in på kontoret på tisdag nästa vecka!!! Anledningen till att han inte ringt tidigare var att han precis blivit pappa.

Hur som helst så har jag nu varit på intervju två på det ena stället och ska in och träffa det andra stället en andra gång och det var precis det jag ville.

Men än en gång sitter jag nu och väntar och väntar...

Men den som väntar på något gott..

/Jenni

Inga kommentarer: