söndag 7 mars 2010

Helg update

I fredags hämtade jag barnen vid lunch på dagis och sen körde vi i ett nafs till Malmö. Första stoppet var Klagshamn och Lillan. Barnen blev överlyckliga av att träffa henne.

Sen vidare hem till Johan och in med ungar och packning. Sen hämtade jag mamma på tåget och ungarna gick på nästa lyckorus.

På lördags morgon åkte mamma och Johan till NY och ungarna och jag tog en sovmorgon. Skönt. Sen kom Camilla och vi åkte bort till Annika för lite nybakta scones. Mums! Efter några timmars slappande hos Annika åkte vi allihopa hem till Anders och Eva och fikade ännu mer. Linda var där med Saga och Isac och Isolde lekte förtjust med Saga. Vidare från Bjärred åkte jag och Annika hem till Tina på en blixtvisit för att säga hej. Sen skjutsade jag hem Annika och jag och barnen åkte till Johans lägenhet för att äta middag och lägga barnen. Jag hann precis innanför dörren då Karina och Gigi kom förbi. Vi köpte grekisk mat och tittade på Melodifestivalen och pratade länge länge. En mycket härlig och trevlig dag som var precis så social som jag vill ha det!

Idag packade jag ihop alla grejer och sen körde vi ut till Klagshamn. Thomas hade kommit hem från sjukhuset och Stoffe var där med sin Martina. Vi åt middag och slappade och sen körde jag hemåt vid tre.

Nu är jag hemma, ungarna är i säng, bloggen är uppdaterad och jag ska snart ta ett bad och sen tidigt isäng.

Jag har i alla fall haft en MYCKET fin helg och jag längtar redan till nästa gång!

/Jenni

Inga kommentarer: