torsdag 25 mars 2010

Egokick

Idag har jag fått en egokick från olika håll.

Dels smygstartade jag igår med samtalet från det ena företaget.

Sen fick jag indikationer från det andra företaget via mail idag, att jag fortfarande är högst intressant till tjänsten.

Och som kronan på verket så hade jag inbokat ett rekryteringsrådgivningssamtal idag (via Unionen och Workmint där jag lagt in min CV) på 30 minuter och som boostade mig ännu mer.

Jag fick höra att min CV var mycket bra skriven och bra formulerad. Vidare peppade hon mig till att plugga något av det jag tänkt, och höll med mig att jag var på rätt spår. Sen avslutade hon med att sammanfatta min framtid som lysande! Rekryteringsrådgivaren hade bara en massa positivt att säga och det tål man ju att höra många gånger!

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

Egokickar behövs så njuuuuuuuuuuuuuut söta Jenni!

Jenni sa...

Tack Evelina, så gullig du är!!!