torsdag 18 mars 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

... jag skulle ju simma i eftermiddag och åkte glad i hågen dit.
För att mötas av en skylt - motionsbassäng stängd...SUCK. Så där satt jag på parkeringen i en minut och försökte snabbt komma på en plan B. För att vända och åka hem igen kändes rätt så meningslöst då jag skulle hämta barnen i anslutning. Så då ringde jag Andreas farmor Irma och bjöd ut henne på café. Vi mötte även upp Andreas pappas sambo Bibbi så det blev en mycket trevlig eftermiddag om än helt otippat och oplanerat.

Efter fika på stan hämtade jag barnen och fick på dagis två trevliga samtal...

Sen hem till Jenny, William och Nelly på lite lek till barnens förtjusning!

Nu har de ätit och kollar på Bolibompa.
Jag kollar mailen etc lite snabbt för snart kommer grannarna på syjunta del 2!

/Jenni

Inga kommentarer: