onsdag 3 mars 2010

Storslagna planer del II

Ikväll på syjuntan diskuterades det och smiddes planer för brinnande livet.
Sen om dessa storslagna planer stannar på denna nivån eller om vi gör slag i saken, det får tiden utvisa.
Men hur som helst så är det otroligt stimulerande och roligt att planera och drömma. Det kan ju ingen ta ifrån oss.

Jag fick ett mail angående ett av jobben jag har sökt. Jag är fortfarande med i matchen och finns kvar som en tänkbar kandidat. De väntar kunna ge besked i nästa vecka. Så nu håller jag tummarna än en gång.

Annars är jag igång och buzzar om min nya duschcreme från Dove som är helt ljuvlig måste jag säga. Jag har delat ut prover och lovordat den nu i en vecka drygt. Är mycket nöjd själv också måste jag säga. Om du blir nyfiken på vad Buzzador är, eller om du själv vill buzza, klicka in här och registrera dig du med!

Nu hägrar sängen och en bra bok. Jag läser en bok som är otroligt intressant. En bok skriven av Einar med hjälp av grannen Solveig. Den handlar om hans uppväxt i Torne. Otippat bokval, men väldigt bra.

/Jenni

Inga kommentarer: