tisdag 23 mars 2010

Fullspäckad dag

Började med att lämna barnen på dagis.

Vidare till simhallen och 1,5 km senare infann jag mig på intervju nummer två. Det kändes bra och nu väntar jag besked från två håll... oj oj så spännande.

Direkt vidare till Per och en kort promenad med Malte, sen vidare till "Hemma hos oss" där vi mötte upp Stefan A för en trevlig lunch.

Sen tillbaka till dagis för att hämta upp barnen och därifrån till BVC och 1 1/2 årskontroll för Indra. Jag pallade inte åka hem utan stannade där en timme så de fick leka av sig och sen kom Andreas och hämtade barnen och körde hem och jag svängde inom Coop för att köpa mjölk innan jag åkte hem.

Direkt på middagen som ikväll blev kokt torsk, potatismos och hollandääääässås. Gott!!!

Nu vankas Bolibompa och sen tänkte jag krasha i soffan och kolla på tv tills jag somnar. Så skönt det ska bli.

/Jenni

Inga kommentarer: