tisdag 9 mars 2010

Inköp och leverans

Blev inget simmande igår, så då åkte jag dit idag istället.
Mycket skönt.
Och härligt att basta lite efteråt.

Sen tog jag en sväng inom Blomsterlandet och handlade lite mer fröer och såjord så nu är det bara att sätta igång! Kanske imorgon... eller på torsdag.. ha ha, snart i alla fall.

När jag kom hem stod det ett paket utanför dörren med Aloe Vera. Tack och lov, för jag skyller min förkylning på att jag inte beställt hem ny Aloe Vera i tid. Men nu är lagret fullt och jag kan dricka och smörja i flera månader framöver. Skönt det.

Snart lite lunch och sen kanske jag får ta tag i tvätten.

/Jenni

3 kommentarer:

Evelina sa...

Jaha vad blev det för fröer den här gången? :)

Jenni sa...

Evelina - idag köpte jag röd lök, ramslök, krasse, sparris och broccoli. Sen beställde jag bla solros, akleja, fingerborgsblomma, blomstertobak, salvia, vallmo mm. Åh jag kommer ha världens finaste trädgård i sommar!!!

Jenni sa...

Sen har jag dessutom gul lök, purjolök, sallad, sockerärtor, morötter, palsternacka, rödbetor, rädisor, potatis mm som ska sättas.