torsdag 18 mars 2010

Tvätt och plantering

Första maskinen är snart klar och om jag hinner så kör jag en till sen. Det gäller ju bara att den första hinner torka. Vi är ju miljömedvetna/snåla och hänger upp tvätten på en torkställning och det innebär ju att man får planera sitt tvättande lite.

Idag måste jag även ta tag i planteringen av purjolöken åtminstone. Jag har mina egna trädgårdscoacher (Solveig och Gunnel) som stöttar, hjälper och kommer med råd och förmaningar och ikväll är det dags för syjunta del 2 och är jag inte klar tills dess kommer jag få bannor av Solveig, ha ha!

Simma står på agendan även idag innan jag ska hämta barnen.
Sen en härlig slapp eftermiddag hemma tror jag.

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

Det var mig en hurtbulle... redan tvättat en maskin! Jodå här ska tvättas här med... och gås långpromis med Esko och detta innan klockan är mer än 9!

Jenni sa...

Jajamän, här kör vi så det ryker, ha ha! Det är lika bra att vara effektiv, annars blir det lätt långtråkigt...