söndag 11 april 2010

Fredag, lördag & söndag

Jag håller på att avveckla min gamla jobbdator och med detta innebär det också lite svårare att skriva här och på andra ställen.

Men hur som helst så kommer en snabb sammanfattning av helgen:

Fredag:
Lämnade barnen hos svärmor vid 09.
Åkte och handlade på Maxi, systemet, hämtade paket på DHL. Hem packade upp allt. Iväg och lunchade på Hemma hos oss, en snabb promenad på söder, sen iväg till Trygghetsrådet på avslutande möte medan Andreas tvättade bilen. Hem duschade, fikade och sen iväg och hämtade ungarna igen. Direkt till Per och Jill för att grilla och dricka vin och vi var hemma igen vid 22.30 efter en härlig dag och kväll.

Lördag:
Kallt och ruggigt ute så vi stannande inne istället. Kalas vid 14 hos Ebba för Isolde och mig, och storstädning här hemma för Andreas och Indra. Sen hem igen för att byta kläder, sminka mig och sen åka på tjejfest/middag hos Maria och några andra granntjejer. Vi åt tacos, drack vin och snackade skit till 01, sen vinglade jag hem på cykeln i den svarta natten.

Söndag:
Strålande sol så då har vi passat på att vara ute på förmiddagen.
Vid 14 var det dags för teater på IOGT-NTO med Pippi Långstrump, som dagis anordnat, och det var mycket uppskattat. Därefter gemensam picknick i parken med flera av familjerna med en massa lek för barnen. Sen hämtade vi pizza och hem och vräkte i oss. Nu badar ungarna och jag fixar med det sista som rör den här datorn. Sen ser jag fram emot en helkväll i soffan framför tv:n!!!

/Jenni

1 kommentar:

Evelina sa...

Full rulle med dig alltid eller? :)