tisdag 6 april 2010

Hektiskt

Denna vecka är ju extra kort och det är ju gött.
Men samtidigt blir det mycket som ska hinnas med på kortare tid.
Andreas är ledig fredag och igår var det röd dag, så det innebär att denna veckan är bara tisdag, onsdag och torsdag. Nästan så att det blir tight att hinna med allt känns det som.

Idag är det Informationsgruppsmöte hos Ingela.
Dessutom ska jag lämna pengar till Jill för Tupperwaregrejerna jag beställde.
Skulle också vilja hinna med att simma en sväng.
Och slutligen har jag ett brev rörande ett par kompisars adoption jag behöver skriva.

Imorgon är det föreläsning om Må Bäst orka mer på Trygghetsrådet mellan 09.30 och 15.30 och sen styrelsemöte vid 18 och framåt.

Torsdag är det kalas för Viggo som snart fyller tre år och därefter VIM-bladsmöte vid 19.30.

Fredag har jag inbokat ett möte med min rådgivare på Trygghetsrådet kl 13.00 och sen har jag ev en playdate på gång.

Lördag kalas för Ebba som också fyller tre år snart och sen tjejfest på kvällen med grannbrudarna!

Söndag är det teater, Pippi Långstrump, kl 14.00 och om det är fint väder ev picknick efteråt...

Vilken härlig vecka!

/Jenni

Inga kommentarer: