onsdag 7 april 2010

Må Bäst Orka Mer

Jag har varit på en supergivande och intressant föreläsning idag med Katarina Widoff som handlade om kroppen och hälsa samt om vikten av att mingla och nätverka. Hon har även skrivit ett par böcker som vi fick med oss hem efter föreläsningen och nu känner jag att jag är så inspirerad och sprudlande av energi. Hon var otroligt duktig och inspirerande och jag känner mig väldigt tacksam att jag fått ta del av hennes tankar och idéer under en hel dag!

Dessutom så fick jag nätverka på plats med några deltagare som kom med konkreta tips och idéer till mig gällande min karriärsframtid. Väldigt givande och inspirerande det också.

Så mitt tips till alla out there, läs hennes böcker "Må Bäst och Orka Mer" samt "Bli en skicklig nätverkare" av Katarina Widoff genast!

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

Ska jag spana in de däringa böckerna!

Jenni sa...

Det tycker jag, hon var otroligt inspirerande!