torsdag 2 september 2010

Äppelkräm och information

Idag efter jobbet åkte jag och barnen hem till Sofie, Lucas och Max och lekte lite. Eller ja, ungarna lekte och jag och Sofie satt och pratade.

Sen bjöd Sofie på hemlagad äppelkräm och nybakta scones. Men my oh my vad gott det var med äppelkräm! Det måste jag bara göra själv här någon dag. Så gott, så nyttigt, så enkelt och så billigt! Stor succé även hos barnen och det är ju alltid tacksamt.

Vid 18.15 var jag hemma igen och då var det bara in och borsta tänderna och ta på pyjamas och sen i säng strax innan 19.

Därefter kom fyra från informationsgruppen hit och vi hade ett möte som just avslutades. Så kvällen har gått i ett kan man säga.

Nu har jag en väldans massa borden.. men jag vet inte om jag pallar med ett enda, utan det kanske blir att jag går och lägger mig och sover istället. Jag är dödstrött och mina måsten springer ju inte ifrån mig direkt...

Imorgon fredag och grillat står på menyn! Det gäller att insupa lite sommarfeeling in i det sista...

/Jenni

Inga kommentarer: