tisdag 21 september 2010

Grönsaker och annat

Jag passade på att koka mig en smaskig god grönsakssoppa till middag idag och samtidigt lite rotfrukter i ugnen som jag kan ha till mina kikärtsbiffar imorgon. Till detta en liten tzatziki.. mumma!

Ungarna har badat, och då passade jag på att plugga lite, och sen läste jag Rödluvan och Vargen för dem. Jag tror bestämt Isolde tyckte det var lite läskigt...

Städat upp i köket lite. Satt på en maskin tvätt. Bloggupdate.

Nu mer plugg och sen i säng!

Livet rullar på rask takt...

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

Åh här har jag precis skrivit första tentan och imorgon väntar en ny kurs! Synd att jag dubbelbokat mig och måste jobba, missar första föreläsningen.

Jenni sa...

Så synd att du dubbelbokat dig. Hoppas det går vägen ändå! Grattis till första tentan, här sliter jag med uppgift två bara...