onsdag 15 september 2010

... och annat

Jag har fått lite gjort ändå idag.
Efter jobbet åkte jag hem till Marie. Där väntade Isolde som följt med Ebba hem idag. Indra följde med mig efter dagis och jobb och var lika glad hon.

Ungarna började med att äta plättar och sen lekte de för fullt medan vi åt en supergod kantarellsoppa som Marie gjort. Den var himmelsk.

Jag köpte med mig lite kläder som Ebba vuxit ur som Isolde kan ha nu i höst så det blir perfekt det!

Efter incidenten med den opedagogiska och skrikande mamman, så somnade båda barnen och efter det har jag både gjort en paj som jag ska bjuda på till fikat imorgon, vegbullar och pastasallad, vikt tvätt, tvättat, röjt i köket, kört diskmaskinen och samtidigt pratat med finaste Camilla. Två gånger till och med.

Nu sista rycket med kläderna från Ebba och sen lite studier på det.

Jag kan när jag vill helt enkelt.

/Jenni

Inga kommentarer: