söndag 12 september 2010

Skogens dag

I dubbel bemärkelse.

Först var jag och Sofie nere vid Araby Golfbana med ungarna i tre timmar under "Skogens dag" där det var tipspromenad, kolbullar, hästar, skog, kaffe, godis, hitta vilse runda, skogsmaskiner, arborister mm.

Sen efter lite Super Mario/vila/utelek/uteslit (gissa vem som gjorde vad?!) åkte vi till Göljabro, in the middle of nowhere typ, och fikade med Solveig, Gunnel och Inger.

Sen har vi bara varit hemma faktiskt.

Jag har gjort äppelkräm till kvällsmat och det blev såååå gott. Nästan lika god som Sofies.. men bara nästan.
Ungarna har badat.

Och jag.. jag har har pluggat och har nu skickat in min första inlämningsuppgift. Jag känner mig lite trög och blåst och koko, men jag hoppas att jag inte fått allt om bakfoten.

Nu en dusch, sen i säng!

/Jenni

Inga kommentarer: