torsdag 20 januari 2011

Holy macaroni

Jag har hört mycket om en ny hipp cool innegrej och eftersom jag är sååå sen, så har jag nu fallit för frestelsen och införskaffat mig detta själv. Typ sju år efter alla andra. Men ändå.

Och jag kan bara säga, holy jesus, vad har jag gett mig in på?

Vad det är?

Jo... håll i er.... Zumba!
Vem hade kunnat ana detta? Inte då jag i alla fall.
Hur som helst så beställdes detta igår och anlände i brevlådan idag och jag var inte sen att slänga in den i dvd och köra ett pass.

Ha ha ha ha ha vilken syn för gudarna detta måste ha varit. Jag har noll koordination. Noll kondition. Noll rytm. Noll koll helt enkelt. Men skam den som ger sig. Jag körde på under de 40 minuter som det varade och sen dog jag ett ögonblick.

Men jag ska på det igen. Det kan ju vara som det sägs att trägen vinner. Och om jag provar några gånger till så kanske detta också kan bli något som jag kan lära mig. För även om det var svårt så var det faktiskt så roligt som ryktet säger.

Nu en dusch och sen plugg plugg plugg...

/Jenni

4 kommentarer:

madde_misiu sa...

Jag har oxå funderat över om man skulle prova...
Beställde du från teveshoppen ?
Kram på sig och fina flickorna e

Jenni sa...

Prova Madde!
Jag beställde från Uffes Saker och Ting men vet inte om det är exakt samma som från tv-shop. Tror inte det. Men det kanske inte gör något?
Kram till er!

madde_misiu sa...

NEEEEEEEEJ,
Jag skiter i det för jag vill inte bli invalid

Jenni sa...

Madde kör på ändå! Invalider blir bara de svaga...