torsdag 13 januari 2011

Nytt-års-middag

Ikväll har jag varit ute med styrelsen och haft en nytt-års-middag som vi har som tradition. Vi träffas inte innan jul när alla ändå är uppbokade med så mycket annat, utan istället nu i januari när det bara är kallt, fattigt och tråkigt (tycker en del).

Ikväll träffades vi på Venezia och jag åt en mycket god rätt som hette Tomba; "Lax med sås av tapenade, grädde, gremolata och babyspenat." Och det var såååååå gott kan jag lova!!!

Nu är jag mätt och belåten och bara vetskapen om att jag var så smart igår att jag gjorde extra mat så jag har lunch till imorgon, gör att jag ler lite för mig själv. Ett noll till mig själv. Bra där.

Den del av kvällen som inte tillbringades på Venezia, har jag tillbringa med att skriva in alla födelsedagar i min nya kalender som världens finaste make kom hem med igår från jobbet. Gud vad jag älskar hans jobb. Jag bara beställer vad jag vill ha och vips så kommer det hem till mig. Visst, jag får ju betala för det, men det är mycket billigare och ack så smidigt.

Är det någon som läser här som vill dela med sig av sin födelsedag så går det bra, för då förs det in i protokollet och då kan man till 99% räkna med att bli gratulerad i alla fall av mig!

/Jenni

1 kommentar:

Evelina sa...

Åh vem vill inte bli grattad av dig Jenni? 23 november!