lördag 29 januari 2011

Inte ropa hej...

Skulle vilja spola tillbaka bandet lite och bita mig i tungan.
Gissa vem som hade ont igen i fredags... jajamän.
Inte lika ont, men dock inte att jag är helt återställd på långa vägar heller.

Fredagskvällen tillbringades med att veckohandla på Maxi efter middagen. Vi åt enchiladas som var mycket goda. Sen stack jag till Maxi/Lindex och fick även köpt ett par vinterkängor till Isolde och ett par till Indra, ett par ugg-boots till Isolde, varsinn mössa till de, ett par benvärmare till mig, ett par strumpor till mig och ett par klackekängor till mig. Ha! Vilken lycka!

Sen lite stickning framför tv:n och Skavlan och sen i säng.

Idag har Andreas jobbat och Sofie och barnen har varit här på förmiddagen. Vi fikade nybakta frallor som granntjejen Matilda levererade. Hon säljer nybakta frallor på lördagsmorgnarna som hon själv går upp i ottan och bakar!

Nu lite plugg innan vi ska iväg till Irma!

/Jenni

Inga kommentarer: