måndag 24 januari 2011

The morning from hell

Jag vaknade med min onda rygg och hade ännu ondare. Ja det är sant. Ännu värre än gårdagen alltså.

Jag bad en stilla bön att allt skulle förlöpa smärtfritt under morgonens bestyr med två ungar i släptåg.
Det gjorde det inte...

Indra hann inte till toaletten och kissade på hallgolvet... jag kunde ju knappt gå, ännu mindre böja mig ner... jag grät, Indra grät, Isolde grät... tårar som flödade åt alla håll och kanter.

Sen var det några små incidenter som inte gick att hantera normalt pga ryggen och jag skrek och ungarna skrek och jag grät och ungarna grät.

En jävla skitmorgon kort och gott.
Isolde grät hela vägen till dagis för jag råkade riva henne när jag skulle knäppa fast henne i bilen...

Jag har känt mig helt dränerad och utmattad hela dagen och dessutom haft satans jävla skitont i ryggen.

Min gulliga kollega Janne kom med starka smärtstillande och hittade en massagemaskin i förrådet så jag var någorlunda människa när jag väl gick hem.

Ikväll hade vi Per, Jill och barnen här på middag och nu vankas lite räkningar och sen studier.

Jag fick ett hemligt fint paket på posten.... och jag är sååååååå nyfiken!!!!

/Jenni

5 kommentarer:

Evelina sa...

Jag vet att det kom i rysligt god tid men jag vågade inte chansa... nu har du ju något att klämma på! :) Och det var ju tur att du fick något spännande när du haft en pissdag! Hoppas ryggen mår bättre... Kram

Jenni sa...

Åh du är så gullig!!!!
Jag blev så glad och SÅ nyfiken bara...
Ryggen är liiiite bättre, men bara lite. Hoppas på en bättre morgondag.
Kram kram

madde_misiu sa...

Stackars dig Jenni,vilken tur att du inte har påbyggda naglar nu då!!!
Och jäkla Zumba då!!!

Ulrica aka Dozan sa...

Är det inte ett helt vanligt ryggskott du fått Jenni? Det kanske borde gås till doktorn?
Det låter ju inte som det tänker gå över av sig självt?
Kram kram!

Jenni sa...

Madde - med naglar hade det varit HELT omöjligt. Men jag hade varit jävligt snygg!

Ulrica... jodå, visst är det ryggskott enligt utlåtande från en doktor idag. Suck. Men han sa att det går över av sig själv. Så det är bara till att vänta...

Kram till er alla!