torsdag 27 januari 2011

Price the lord

Imorse när jag vaknade kände jag att jag var nästan helt hundra i ryggen.
Vilken lycka!!!
Jag ville liksom bara dansa och sjunga och sprudlade hela jag!
Det märktes tydligen på jobbet också och det var ju tur för mina kollegor det...

Idag har det varit fullt upp på jobbet.
Sen hem och åt middag och sen hann jag minsann sticka några varv innan jag skulle på möte.
Sen iväg på mööt. Med informationsgruppen genom dagis. Vi hade några intressanta diskussioner och förhoppningsvis kommer det till lite förändringar på sikt.
Avslutade med att slinka inom Willys, en jädra skitbutik enligt mig, för att köpa mjölk till gröten imorgon. Fick även köpt en handfull nötter som jag hets-åt på vägen hem...

Nu lite blogg och fb-time och sen en dusch och i säng!

/Jenni

Inga kommentarer: