söndag 23 januari 2011

Zumba + rygg = aj aj aj

Tänkte att ett pass Zumba skulle göra susen idag.
Det tyckte inte min rygg, som nästan blivit bra efter förra helgens snytincident.... Mitt i ett stycke okontrollerad dans, så högg det till och sen var det kört.
Jag har andats som en pensionär och haltat och ynklat mig hela eftermiddagen.
Inte ens två timmars vetepuff har hjälpt.

Nu ska jag be min fina man att massera lite med heat lotion eller tigerbalsam. Bara det går över lite för annars dör jag.

I övrigt har dagen varit härligt effektiv och bra.
Bakat frallor med ungarna.
Bakat chokladkaka till eftermiddagsfikat med Fredrik, Ellinor och lille Max.
Tränat Zumba + kört avslappning gånger två.
Duschat.
Ätit lunch.
Varit hos Solveig på lite fika.
Pluggat.

Nu lite normal kvällslektyr; för tillfället Svensk Maffia.

/Jenni

Inga kommentarer: